SVAR PÅ FRÅGESTUND - DEL 1

publicerat i fråga ida;
Hej, gillar du tacos? Svar: haha, ja det gör jag :)
Hur många syskon har du? Svar: Jag har en riktig bror.
Har du någonsin haft en hund? Svar: Ja det har jag när jag var mindre.
Vad tycker du är viktigt inom träning? Svar: Hahah jag fattar inte riktigt den här frågan, finns inget speciellt viktigt inom träning, man får ju träna hur mycket man själv vill osv, haha, det ska vara kul och det roligaste är ju nästan att träna med någon kompis.
 
Är du och Sebastian tillsammans eller? Svar: Nej det är vi inte, haha.
Vilket sminkvärke gillar du mest? Svar: Benefit & Maybelline New York
Vad heter din katt? Svar: Zingo :)
Om du skulle få välja mellan bada eller basta, vilket skulle du helst vilja göra? Svar: HAHAAH, självklart att bada.
 
 

Kommentera inlägget här :