today's details

publicerat i Outfit;
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sandra vanessa:

Jätte fin blogg !!

Svar: tack! Din också!
Ida Eriksson

2:a kommentar, skriven , av Emelie Bergström:

fin blogg du har!
har du gjort header + design själv?
skulle verkligen behöva hjälp med en ny header +design och det skulle vara GULDVÄRT om du ville hjälpa mig!
om du har tid och vill förstås? KRAM

Svar: Tack så jätte mycket!Jag har utgått från en design och gjort om nästan hela till min egen design. Själv klart kan jag hjälpa dig, men just nu har jag väldigt mycket i skolan tills påsklovet, och då ska jag åka iväg, så det kan nog ta ett tag för mig att få tid till att börja med din design. Men om du är intresserad mer så kan du antingen skriva på Facebook till mig, eller till min mail adress, [email protected]
Kramis
Ida Eriksson

Kommentera inlägget här :